.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای دومین سال پیاپی و در بین ۱۳۱ شرکت تابعه ؛
کسب مقام برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در وزارت نیرو
شمال نیوز : در این جشنواره از سید علی مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد.
کسب مقام برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در وزارت نیرو

شمال نیوز : دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و برق کشور با حضور دکتر محرابیان وزیر نیرو، مهندس حایری معاونت برق و انرژی این وزارت و دکتر رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در سالن همایش‌های وزارت نیرو برگزار شد.

 

 

در این جشنواره از سید علی مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است در این جشنواره عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور درسال ۱۴۰۲ در ۶ محور «ارتباط با رسانه‌های تصویری»، «ارتباط با رسانه‌های مکتوب»، «شبکه‌های اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» موردبررسی قرار گرفت.

 

 

لازم به ذکر است سال گذشته نیز همین عنوان به روابط عمومی این شرکت تعلق گرفته و امسال هم در ارزیابی‌های صورت گرفته در این جشنواره، روابط عمومی  شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برای دومین سال پیاپی توانست مقام برتر این جشنواره را از بین ۱۳۱ شرکت تابعه وزارت نیرو به خود اختصاص دهد و افتخار دیگر را برای این شرکت به ارمغان آورد.

 

تحریریه شمال نیوز ، با ابراز خرسندی از این موفقیت ، به همکار گرامی آقای سید علی مهدوی فر مدیرمحترم روابط عمومی برق منطقه ای مازندران و گلستان و همه همکاران این مجموعه ، تبریک گفته  موفقیت و سربلندی آنان را از درگاه الهی خواستار است .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.